Efficiënt samenwerken via MijnLodderFinancials

De afgelopen jaren hebben we bij Lodder Financials een flinke slag geslagen in het digitaliseren van onze dienstverlening. Wij wilden niet alleen de mogelijkheid bieden om digitaal de documentatie te regelen, maar ook om eenvoudig in contact te blijven en onze klanten van actueel inzicht te voorzien. Daarom werken wij met MijnLodderFinancials. Hiermee voer je als ondernemer je administratieve taken eenvoudig uit. In de app kun je onder andere:

  • Bonnetjes met een foto uploaden in de app;
  • facturen uploaden en eenvoudig bijhouden;
  • een betaallijst samenstellen;
  • berichten ontvangen met betrekking tot de administratie;
  • relaties beheren;
  • een actueel beeld van jouw huidige financiële positie vinden;
  • gebruik maken van een medewerkersportaal.

Wil jij je administratieve taken iedere dag up-to-date inzien en ben je benieuwd naar onze werkwijze? Bekijk dan onze brochure of bel ons voor meer informatie.

Download brochure